Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
De beste therapie om jezelf te vinden is niet jezelf te zoeken maar jezelf tegen te komen 12 sep. '21 Sint-Pietersberg, Nederland 4
Het hoofd is ook aardig leeggeraakt, dat scheelt al veel bagage en maakt dat ik bijna vlieg 11 sep. '21 Valkenburg, Nederland 1
Ik zit nog in Duitsland dus ben niet thuis met eten vanavond... 1 sep. '21 Sittard, Nederland 0
1 Dag vakantie die je de mogelijkheid geeft je emmer wat te legen en je batterij even te laden 1 sep. '21 Montfort, Nederland 0
Tijd om de tocht langzaam aan ten einde te maken en onszelf van een goed maal te voorzien 30 mei '21 Het Spikkerdal, Nederland 0
Wanneer wij denken aan minimaal een wild zwijn, blijkt het slechts een veldmuisje. 30 mei '21 Swalmen, Nederland 0
Tentoonstelling Spuuglelijke tuinen en Limburgs witte goud in the pocket! 20 mei '21 Venlo, Nederland 0
De engerd, de reuzenmuggen, de donkere wolk... 2 mei '21 Swolgen, Nederland 2
Is die mooie natuur echt 'zo niet Nederlands' ? Of ken ik mijn eigen land gewoon niet! 27 apr. '21 Vierlingsbeek, Nederland 3
Het niet geregisseerde is juist de charme die elke etappe maakt tot een verhaal op zich 11 apr. '21 Gennep, Nederland 0
Bier, wijn en bitterballen bleken niet het beste proviand, maar voldoen wel als heerlijke afsluiter! 7 apr. '21 Groesbeek, Nederland 0
Gewapend met een zelfsneltest, natuurlijk totaal onzinnig , laten we de omleiding rechts liggen... 6 apr. '21 Millingen aan de Rijn, Nederland 0
Het is niet de eenzaamheid maar de ongelooflijk ongrijpbaar grote rijkdom die je omringt.   4 apr. '21 Braamt, Nederland 0
'T is zoals het is... Beste instelling ever. Wordt je alleen maar gelukkig van! 31 mrt. '21 Zelhem, Nederland 0
Als je het niet had opgemerkt, hadden we het ook niet gezien🤣 31 mrt. '21 Vorden, Nederland 0
Het leven is mooi, en de ervaring riekt opnieuw naar meer! 24 mrt. '21 Laren, Nederland 0
Echte schoonheid zie je pas wanneer je erin staat en daadwerkelijk ervaart 24 mrt. '21 Holten, Nederland 0
Het is cool om een warm mens te zijn! 19 mrt. '21 Hellendoorn, Nederland 2
Wie niet zou zijn verdwaald, zou maar de helft van dit moois hebben beleefd... 26 feb. '21 Ommen, Nederland 5
De eeuwige sneeuw van Holtheme ... 22 feb. '21 Coevorden, Nederland 1
Boeken moeten uit de hoek..., het Pieterpad erin 21 feb. '21 Coevorden, Nederland 0
Hoe saai het in beginsel ook lijkt, met een positieve terugblik... 31 jan. '21 Coevorden, Nederland 1
Lucky us, een bos vol zeldzaam natuurverschijnsel "ijshaar" 30 jan. '21 Sleen, Nederland 1
Weer voet op Drenthse bodem gezet 29 jan. '21 Schoonloo, Nederland 0
Als je minder denkt, kan er meer dan je dacht... 27 jan. '21 Schoonloo, Nederland 0
Verdwalen onmogelijk zegt de gids... 29 okt. '20 Schoonloo, Nederland 0
Echt kul ..., die Berend Bot ..., met zijn varen uit Zuidlaren 28 okt. '20 Rolde, Nederland 0
Ken je dat verhaal van die kurkentrekker en de wijn? 28 okt. '20 Rolde, Nederland 1
Kan je het enige Groningse Veldhunebed zomaar voorbij lopen? 25 sep. '20 Zuidlaren, Nederland 0
It's a new day 24 sep. '20 Groningen, Nederland 0
De omgekeerde start 23 sep. '20 Winsum, Nederland 1